Support

Med i alle løsninger er support. Vi sidder klar til at hjælpe dig videre.

Supporten tilgås via Support-knappen.

Supporten har åbent i arbejdstiden fra 8-16. Uden for arbejdstiden bestræber vi os på at svare hurtigst muligt.

Beskrivelse

Vi tager ansvar for brugeroplevelsen. Med Virkplans løsning får I en samlet færdig løsning, hvor vores support kan hjælpe brugeren helt færdig.

Vi sender ikke support rundt i manegen, men tager ansvar for at der findes den hjælp der er brug for.

Alle supportsager håndteres i vores ticket-system, hvor du som bruger kan følge sagen.

Supporten dækker alle spørgsmål og hjælp til at benytte løsningen. Er der mindre rettelser, som der ønskes udført, finder vi ud af det.

Hvis der er emner som supporten ikke kan hjælpe med, sikrer vi, at der kommer de rette konsulenter på sagen.

Der faktureres ikke yderligere for support, med mindre det er aftalt på forhånd.

Book en virtuel demo af vores platform

Vi sidder klar til at vise dig vores platform. Det er gratis, 100% uforpligtende og du får mulighed for at stille os alle dine spørgsmål.