Digitaliser arbejdsgange med personlige overblik og standardiserede projektruter.
Effectlauncher tilbyder dig et samlet styringsværktøj, der digitaliserer arbejdsgange for at skabe overblik, struktur og muligheder for optimering.
Systemet er skabt med særligt fokus på produktlanceringer, herunder salg og marketing. Med dette modul får du ikke kun mulighed for, at have et langt mere overskueligt overblik over dine projekter med dertilhørende aktiviteter og ansvarsområder. Effectlauncher giver dig også mulighed for, at gemme dine projektruter og udnytte best-practice erfaringer mere effektivt, så hvert nyt projekt udnytter erfaringer fra tidligere projekter. Derudover giver det også alle projektmedarbejdere en let og overskuelig indgang til deres arbejdsopgaver, dokumenter med mere. Det giver mere arbejdsglæde, og modulet kan naturligvis tilgås på alle dine enheder.
Effectlauncher er lavet til brugere, som ikke nødvendigvis har et stort IT-kendskab. Derudover er systemet vigtigst af alt færdiglavet og klar til brug. Brugergrænsefladen og funktionerne er allerede tilpasset til de arbejdsgange og behov der kendetegner produktlanceringer. Derfor sikrer netop vores projektstyringsværktøj en større succesrate på alle niveauer af virksomheden – til gavn for dig såvel som dine medarbejdere.
Vi sidder klar til at vise dig vores platform. Det er gratis, 100% uforpligtende og du får mulighed for at stille os alle dine spørgsmål.