Vi sidder klar til at vise dig vores platform. Det er gratis, 100% uforpligtende og du får mulighed for at stille os alle dine spørgsmål.
Projektstyring af infrastrukturprojekter involvere mange grænseflader og interessenter, hvilket kræver, at man konstant udvikler sin projektmodel for hvert projekt. Virkplans projektstyringsværktøj er lavet til netop dette.
Konceptet består I, at der er opsat standard skabeloner på de forskellige projekttyper. Hver gang et projekt startes, tager det udgangspunkt i skabelonen.
Hvert projekt består af et antal opgaver, som beskriver hvad der skal laves og af hvem. Derudover laves der dataopsamling direkte i opgaven eller ved vedhæftede dokumenter og billeder.
Projektlederen styrer projekter og kan let få et samlet overblik og rette projekterne til. Projektdeltagerne ser let deres egne opgaver og får ligeledes et samlet overblik over processen.
Alle opgaver kan overføres til andre systemer via API. Desuden kan opgaverne sendes til underleverandører pr. mail. Stadigvæk med muligheden for at status og dataindsamling bevares.
Når man har mange projekter med mange ensartede opgaver, så opstår der behov for at finde udvalgte opgaver på tværs af projekter. Både for at sætte status, men også for dispatch (tildeling) til andre medarbejdere. Denne funktion er en grundlæggende funktion i Virkplan.
Vi har bevidst adskilt selve arbejdet med projekterne og ledelses overblikket.
De overblik og rapporteringer man har behov for, er helt kundespecifikke og ændrer sig over tid for den enkelte bruger.
I Virkplan laves alt rapportering i Power BI rapporter, som er en integreret del af løsningen. Det gør det muligt at tilpasse sine rapporter løbende. Alle rapporter er vist i Virkplan, men data kan også laves i jeres eget Power BI miljø. Alt data er tilgængeligt via API.
Projektstyring af infrastrukturprojekter involvere mange grænseflader og interessenter, og kræver at man konstant udvikler sin projektmodel for hvert projekt.
Virkplans projektstyringsværktøj er lavet til netop dette. Alle projekter startes ud fra en best-practice skabelon og opgaverne tildeles automatisk grupper og brugere. Derved kan alle se hvad man skal lave, og ledelsen kan følge med overordnet.
Modellen er lavet færdig, så der er skabeloner for dataopsamling, scanning og registrering af komponenter.
Alle projekter og opgaver kan deles til andre systemer via API eller sendes pr. mail.
Etableringsprisen er som udgangspunkt fast og dækker de processer og workshops, som vi skal igennem sammen.
Abonnementsprisen er baseret på grundmodulet med 30 interne brugere og 10 eksterne. Flere brugere kan tilkøbes for 495,- for hver 10 brugere.
Er I mange brugere, så finder vi prisen sammen. Det er vigtigt for os, at det aldrig koster mere end den værdi det skaber.
Løsningen benytter flere af Virkplans standard produkter. Under hvert produkt kan du læse mere om de tekniske funktioner. Har du behov for andre af vores produkter, kan de aktiveres efter behov.
Virkplans etableringsproces er velafprøvet og placerer ansvaret hos begge parter. Vi opdeler altid etableringsprocessen i tre faser.